BOB campaign

«Αλκοόλ? Όχι απόψε οδηγώ»

Η Ένωση Επιχειρήσεων Οινοπνευματωδών Ποτών στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει για την ενημέρωση και προστασία του καταναλωτικού κοινού έγινε αρχικά χορηγός και στη συνέχεια «συνδιοργανωτής φορέας» της πανευρωπαϊκής εκστρατείας ενημέρωσης κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ (Bob Campaign).
Η εκστρατεία αυτή άρχισε οργανωμένα στο Βέλγιο το 1995. Το 2001 οι Βελγικές ζυθοποιίες συμπράχθηκαν με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας του Βελγίου (IBSR), για τη συμμετοχή σε όλες τις εκδηλώσεις και ενέργειες ενημέρωσης κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.

Επίσης την ίδια χρονιά κατά τη διάρκεια της Βελγικής προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Βελγικό Υπουργείο Κίνησης και Μεταφορών, ανέπτυξε την πρωτοβουλία για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα της Ελλάδος, της Γαλλίας και της Ολλανδίας. Στην Ελλάδα το συντονισμό στην πανευρωπαϊκή εκστρατεία ενημέρωσης έχει αναλάβει από το 2001 το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών. Το Ι.Μετ. (Ινστιτούτο Μεταφορών) έχοντας ως πρότυπο τις προδιαγραφές που έχουν τηρηθεί στα υπόλοιπα κράτη-μέλη, σκοπεύει διαμέσου της υλοποίησης της πανευρωπαϊκής εκστρατείας στη δραστική μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Στόχος του είναι η αφύπνιση της δημόσιας συνείδησης κατά της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, με ταυτόχρονη προσαρμογή εκπαιδευτικών εργαλείων στις σχολές οδήγησης και στη βασική σχολική εκπαίδευση.

Η επιτυχία της ενημερωτικής εκστρατείας βασίζεται στην ενημέρωση του κοινού με ακλόνητα επιχειρήματα και επιστημονική τεκμηρίωση, καθώς και με σειρά μετρήσεων-αποδεικτικών στοιχείων του ολέθριου συνδυασμού αλκοόλ και οδήγησης. Η ΕΕΟΠ συμμετείχε ως χορηγός στην καμπάνια για τη χρονική περίοδο 2003-2004. Μέρος της χορηγίας ήταν και η παραγωγή 600.000 sous-verres με το μήνυμα της καμπάνιας, τα οποία διανεμήθηκαν από τις εταιρείες-μέλη της Ένωσης σε χώρους κατανάλωσης και πώλησης οινοπνευματωδών ποτών.

Τα ιδιαίτερα επιτυχή αποτελέσματα της καμπάνιας οδήγησαν την Ένωση Επιχειρήσεων Οινοπνευματωδών Ποτών στην απόφαση συμμετοχής της στο εν λόγω πρόγραμμα για τηχρονικήπερίοδο 2004-2005 ως «συνδιοργανωτής φορέας». Με τηνενέργεια αυτή οι εταιρείες - μέλητης ΕΕΟΠ, αποσκοπούν στη μεγιστοποίηση της συμβολής του κλάδου στην όλη προσπάθεια, προσδοκώντας ότι με την ενημέρωση και εκπαίδευση των νέων θα εξαλειφθεί σταδιακά η ανεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.

ΑΛΚΟΟΛ?, ΟΧΙ ΑΠΟΨΕ ΟΔΗΓΩ

Κατασκευή  και μοίρασμα σε  νυχτερινά κέντρα 600.000 «σου-βερ», με το μήνυμα ΑΛΚΟΟΛ?, OXI ΑΠΟΨΕ ΟΔΗΓΩ. Η ενέργεια αυτή έγινε  στα πλαίσια της χορηγίας της ΕΕΟΠ για το έτος 2004 της πανευρωπαϊκής εκστρατείας "BOB campaign".

 

Ενημερωτική εκστρατεία
Αρχή Αποδεύσμευσης
Απολαύστε υπεύθυνα
www.efrainein.gr
Ευφραίνειν

Παιδιά και αλκοόλ
Υπεύθυνο σερβίρισμα
EN.E.A.Π

Αλκοόλ & Νέοι

Απολαύστε Υπεύθυνα

Αλκοόλ